Pedagogický asistent v praxi
Cieľ seminára
Spoznať a naučiť sa pracovať so vzťahmi v triede, poznať typológiu rôznych osobností žiakov. Ako pracovať s príliš sebavedomými a súťaživými žiakmi alebo naopak aký prístup zvoliť k deťom so ŠVP, ktorí sú často považovaní za triednych outsiderov.
Obsah
- aké problémové situácie a konflikty prináša prítomnosť dieťaťa so ŠVP a ako ich správne riešiť
- čo sú to myšlienkové mapy a akým spôsobom ich využívať
- techniky ako nevyhorieť v rizikovej práci v školstve
- prečo je dôležité ponúkať štruktúrované úlohy a ako by mala štruktúrovaná úloha vyzerať
- zásady štruktúrovaného učenia pri práci s dieťaťom so ŠVP alebo so žiakom s inou diagnózou
Komu je seminár určený
- najmä začínajúcim a skúseným pedagogickým asistentom
- pedagógom
- zriaďovateľom a riaditeľom MŠ a ZŠ
Iné info
Účastník kurzu získava certifikát o jeho absolvovaní, ktorý môže využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní.
V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu