Individuálna hrová terapia detí
Program
- Klinické pozorovanie hrových aktivít detí a náčrt diagnostického postoja – separačno-individuačného vývinu, pudového vývinu a špecifických vývinových konfliktov a pokus o stanovenie psychoterapeutického plánu s dôrazom na terapiu hrou
- Prínos D. W. Winnicotta pre terapeutickú prácu s deťmi
- Prechodové objekty a prechodové javy v terapii hrou. Prípadové kazuistiky
- Potenciálny priestor /tzv. tretí priestor/ a jeho význam v terapii hrou. Prípadové kazuistiky
- Hľadanie self v terapii hrou. Prípadová kazuistika
- Zrkadliaca rola matky v separačno-individuačnom vývine. Prípadová kazuistika, sledovanie terapeutickej práce so 4-ročným dieťaťom a terapeutické konzultácie s rodičmi
- Použitie objektu v terapii hrou. Prípadové kazuistiky, keď dieťa v hre ničí objekt. Terapeutické konzultácie s rodičmi
- Projekcia – introjekcia, projektívna identifikácia, introjektívna identifikácia /A. Freudová, M. Kleinová, D. Winnicott, S. Mentzos/
- Praktický nácvik správania terapeuta v práci s dieťaťom pri terapii hrou – workshop
- Diskusia
Dňa 5.9. je ponúkaná možnosť zúčastniť sa skupinovej supervízie (cena za supervíziu je 20€)
Lektor
PhDr.Eva Reichelová, klinická psychologička, psychoterapeutka
Kredity
Slovenská komora psychológov - 9 kreditov