Práca s emóciami v poradenskom procese
Zámerom seminára je predstaviť a precvičiť základné zručnosti vedenia rozhovoru v situáciách, keď terapeut/poradca pracuje s rozličnými emočnými stavmi interakcie klient - poradca.
Ciele seminára
Na konci seminára by mali účastníci:
- poznať možnosti práce s emóciami v poradenskom procese
- vedieť využiť účinné techniky ktoré uľahčujú skúmanie a porozumenie emóciám
- vedieť viesť rozhovor takým spôsobom, aby sa neutralizovali emočné stavy, ktoré príliš zaplavujú a bránia kognitívnemu spracovaniu hovoreného
- poznať možnosti ukotvenia emocionálnych stavov
- poznať a vedieť aplikovať vybrané experienciálne techniky v poradenskom procese
Workshop predstavuje druhý modul aktualizačného vzdelávania odborných zamestnancov v školstve a po absolvovaní všetkých troch modulov je možné získať 12 kreditov! Workshop je zároveň registrovaný u Slovenskej komory psychológov a za účasť na ňom je možné získať 13 kreditov!