Stratégie zo Španielska, ktoré fungujú – Autizmus v triede
Obsah
Výnimočný webinár so skvelou zahraničnou hostkou priamo zo slnečného Španielska!
✔️ Osvedčené metódy zo španielskych škôl
✔️ Konkrétne tipy, ktoré môžete hneď použiť
✔️ Inšpiratívny pohľad zo zahraničia
Lektorka stručne informuje o platnej legislatíve v Španielsku, predstaví prvé znaky a charakteristiky autizmu, ktoré sú základom pre včasné rozpoznanie a pochopenie žiakov s PAS.
Poskytne usmernenia na začatie práce so žiakmi so ŠVVP, s dôrazom na spoluprácu s rodinou, metodickú adaptáciu, aktívne počúvanie, realistické ciele a vzdelávanie.
Predstaví praktické metódy podpory prispôsobené osobám s autizmom, vrátane zvládania narušujúceho správania, úpravy prostredia, používania piktogramov, rozvíjania hrubej a jemnej motoriky a pomoci pri školských predmetoch na udržanie pozornosti a podporu učenia.
Ponúkne stratégie na zmiernenie vyťaženosti a únavy učiteľov prostredníctvom spolupráce s rodinami a odborníkmi a systematickým zaznamenávaním pokrokov a špecifických situácií.
Program
Tri skoré príznaky autizmu
Základné body na začatie práce s osobami s poruchou autistického spektra (AS) alebo so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ŠVVP)
Otázky, ktoré by som si mal/a položiť pred začatím práce so žiakmi so ŠVVP
Ako znížiť preťaženie a vyčerpanie učiteľského zboru
Metodika podpory osôb s autizmom
Prípad Juana – ako sa ako autista dostal na vysokú školu
Otázky účastníkov
Čo sa naučíte
Rozpoznanie raných znakov autizmu
Porozumenie žiakom s PAS
Usmernenie k začatiu práce so žiakmi s ŠVVP
Praktické metódy podpory prispôsobené osobám s PAS
Stratégie na zmiernenie vyťaženosti a únavy učiteľov
Lektor
Inma Álvarez Rabaneda
Je psychologička s viac ako 20-ročnou praxou v oblasti psychológie, špeciálne zameraná na podporu osôb so zdravotným postihnutím a poruchami autistického spektra (PAS).
Absolvovala štúdium psychológie na Univerzite v Málage a rozšírila svoje odborné znalosti viacerými špecializovanými kurzami vrátane magisterského štúdia v sexuológii a závislostiach.
V priebehu svojej profesionálnej kariéry pôsobila na rôznych pozíciách ako pracovná poradkyňa a psychologička v neziskových organizáciách a verejných inštitúciách, kde sa venovala špecifickej podpore ľudí so zdravotným postihnutím a psychologickej asistencii rodinám.
Medzi jej pracovné úspechy patrí úspešné riadenie programov na začlenenie osôb do pracovného trhu a práca s deťmi a dospelými s PAS
Pre koho
pedagogickí zamestnanci školy alebo školského zariadenia
odborní zamestnanci školy alebo školského zariadenia
riaditeľ/riaditeľka školy alebo školského zariadenia
Organizačné info
čas konania : 17.00 - 19.00 hod.
Získate prístup na Lifetime
Certifikát o absolvovaní
Linky: