Senzorická regulácia a jej prienik do práce s deťmi s problémami v správaní, v regulácií emócií, vo vzťahoch, v samoregulácií
Vývinové problémy môžu narušiť vytváranie citového puta a schopnosť samoregulácie emocionálnych stavov. Následne sa to začne prejavovať na problémoch dieťaťa v správaní, učení, prežívaní… Ak necháme dieťa nasledovať jeho vnútorné vedenie, zvyčajne robí to, čo je pre jeho nervový systém najlepšie. Aj v školskom prostredí dieťa potrebuje integrovať senzorické podnety, emočné prežívanie, kognitívny výkon…
Obsah
Aký je rozdiel medzi samoreguláciou a sebakontrolou
Aká je neurobiológia a neuropsychológia ohľadom týchto dvoch pojmov, čo je skôr
Aké sú dôsledky a prejavy nedostatočného rozvoja samoregulácie
Aký dopad to má na sebakontrolu
Aké sú prejavy nedostatočnej sebaregulácie a sebakontroly
Toto sú otázky, na ktoré budú účastníci v priebehu vzdelávania hľadať odpovede aj s pomocou kazuistík z praxe.
Komu je určený
Seminár je určený pre psychológov, špeciálnych pedagógov, liečebných pedagógov, pedagógov, sociálnych pracovníkov, rodičov….
Lektor/lektori
Mgr. Monika Boričová
Organizačné info
Organizátor: Inštitút rodinnej terapie a vzťahovej väzby, Martin
vzdelávanie prebehne online formou – platforma zoom
Po zaslaní prihlášky bude prihláseným vystavená faktúra. Prihláška bude záväzná až po zaplatení poplatku.
čas 1.deň: 09.00 – 15.00, 2.deň: 09.00 – 13.00
Prihlásenie: cez online formulár na stránke
11 November 2025
Linky: