Vytvorené: pred 1 mesiacom

Senzorická regulácia a jej prienik do práce s deťmi s problémami v správaní, v regulácií emócií, vo vzťahoch, v samoregulácií

Vývinové problémy môžu narušiť vytváranie citového puta a schopnosť samoregulácie emocionálnych stavov. Následne sa to začne prejavovať na problémoch dieťaťa v správaní, učení, prežívaní… Ak necháme dieťa nasledovať jeho vnútorné vedenie, zvyčajne robí to, čo je pre jeho nervový systém najlepšie. Aj v školskom prostredí dieťa potrebuje integrovať senzorické podnety, emočné prežívanie, kognitívny výkon… 

Obsah

  • Aký je rozdiel medzi samoreguláciou a sebakontrolou

  • Aká je neurobiológia a neuropsychológia ohľadom týchto dvoch pojmov, čo je skôr

  • Aké sú dôsledky a prejavy nedostatočného rozvoja samoregulácie

  • Aký dopad to má na sebakontrolu 

  • Aké sú prejavy nedostatočnej sebaregulácie a sebakontroly

    Toto sú otázky, na ktoré budú účastníci v priebehu vzdelávania hľadať odpovede aj s pomocou kazuistík z praxe.


Komu je určený

Seminár je určený pre psychológov, špeciálnych pedagógov, liečebných pedagógov, pedagógov, sociálnych pracovníkov, rodičov….

 

Lektor/lektori

Mgr. Monika Boričová


Organizačné info

  • Organizátor: Inštitút rodinnej terapie a vzťahovej väzby, Martin

  • vzdelávanie prebehne online formou – platforma zoom

  • Po zaslaní prihlášky bude prihláseným vystavená faktúra. Prihláška bude záväzná až po zaplatení poplatku.

  • čas 1.deň: 09.00 – 15.00, 2.deň: 09.00 – 13.00

  • Prihlásenie: cez online formulár na stránke