Dieťa s problémovým správaním v školskom prostredí.
Cieľ
Poskytnúť pedagogickým a odborným zamestnancom vhľad a vhodné stratégie pri práci s deťmi s problematickým správaním s pohľadu attachmentovej teórie (agresívne deti, úzkostné deti, deti vyvolávajúce konflikty s rovesníkmi, deti hyperaktívne a nepozorné a pod.).
Poskytnúť pedagogickým a odborným zamestnancom vhľad a vhodné stratégie pri práci s deťmi s problematickým správaním s pohľadu attachmentovej teórie (agresívne deti, úzkostné deti, deti vyvolávajúce konflikty s rovesníkmi, deti hyperaktívne a nepozorné a pod.).
Seminár bude zameraný na tieto témy
1. získanie najnovších poznatkov z neurobiológie a psychológie v oblasti problémového správania detí v školskom prostredí;
2. porozumenie prejavom jednotlivých vzorcov správania;
3. prehľad v psychopatológii skupinového attachmentu a možnosti intervencie;
4. osvojenie vhodných stratégií pri riešení problémových situácií;
5. zvýšenie kompetencie pedagogického a odborného zamestnanca pri práci s deťmi s problematickým správaním;
6. čím môže učiteľ/vychovávateľ situáciu skomplikovať?;
7. rola školského psychológa, školského špeciálneho pedagóga, rola asistenta učiteľa;
8. dieťa a skupina rovesníkov v triede.
9 november
-
10 november 2020
10 november 2020
Martin,
SK
EUR
150
Linky: